Zahtjevi za stambeno zbrinjavanje na područjima posebne državne skrbi

Objavljeno u Obavijesti

Sukladno članku 12. stavak 1. Zakona o područjima posebne državne skrbi („Narodne novine“ broj 86/08, 57/11, 51A/13 i 148/13) u tijeku je rok za podnošenje zahtjeva za stambeno zbrinjavanje na područjima posebne državne skrbi.  Rok ističe 31. ožujka 2014. godine.

Zahtjevi se mogu podnijeti u Uredima državne uprave u županijama nadležnima prema mjestu u kojemu se traži stambeno zbrinjavanje, za jedan od slijedećih modela stambenog zbrinjavanja:

  • davanjem u najam obiteljske kuće ili stana u državnom vlasništvu,
  • davanjem u najam oštećene obiteljske kuće u državnom vlasništvu i dodjelom građevnog materijala,
  • darovanjem građevinskog zemljišta u državnom vlasništvu i građevnog materijala za izgradnju obiteljske kuće, ili
  • darovanjem građevnog materijala za popravak, obnovu i nadogradnju obiteljske kuće ili stana, odnosno izgradnju obiteljske kuće na građevinskom zemljištu u vlasništvu podnositelja zahtjeva.

Obrazac ZEM1, A3 format obrasca (www.duosz.hr)

Obrazac ZEM1, A4 format obrasca (www.duosz.hr)

Zahtjevu je potrebno priložiti slijedeću dokumentaciju:

presliku važeće osobne iskaznice ili druge identifikacijske isprave,

  • uvjerenje o prebivalištu za razdoblje od 8. listopada 1991. do trenutka podnošenja zahtjeva,
  • uvjerenje nadležnog ureda za katastar o ne/posjedovanju nekretnina,
  • uvjerenje nadležnog Općinskog suda da ima/nema u vlasništvu nekretnine,
  • potvrdu nadležne porezne ispostave o prometu nekretnina,
  • potvrdu Ministarstva financija, Porezne uprave, potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, kao i druge odgovarajuće dokaze o primanjima u prethodnoj godini,
  • uvjerenje nadležnog suda da nije pokrenut postupak za kaznena djela protiv Republike Hrvatske do pravomoćnosti sudske odluke.

KONKURENTNOST TURISTIČKOG GOSPODARSTVA - JAVNI POZIV za kandidiranje projekata - Zahtjevi se primaju do 15. 4. 2014. godine

Objavljeno u Javni pozivi

Dodatne informacije o programu i mjerama isključivo elektroničkom poštom: konkurentnost@mint.hr

Za tehničku podršku u ispunjavanju obrasca prijave kontaktirati mail pmo-hd@infodom.hr

Napomena: U interesu jednakog postupanja prema svim prijaviteljima, Ministarstvo će na česta pitanja, vezana uz prihvatljivost prijavitelja, projekata ili određenih aktivnosti, kao i za potrebnu dokumentaciju, objavljivati odgovore kontinuirano do 14. travnja 2014. godine.

Sve detalje ovog javnog poziva možete pogledati na stranicama Ministarstva turizma RH.

Emalija Čupić Gović - izvještaj o prihodima i rashodima

Objavljeno u Objave gradskog vijeća

Sukladno članku 39. Stavak 5. Zakona o financiranju političkih aktivnosti i izborne promidžbe („Narodne novine“, broj 24/11, 61/11, 27/13, 48/13-proč.tekst, 2/14-OUSRH), nezavisna vijećnica Emalija Čupić Gović objavljuje svoj godišnji financijski izvještaj za 2013. godinu:

DOKUMENTI ZA PREUZIMANJE:
Br. Tip Opis datoteke Veličina Preuzimanje
1. Emalija Čupić Gović - izvještaj o prihodima i rashodima 2,13 MB

Rajko Čupić - izvještaj o prihodima i rashodima

Objavljeno u Objave gradskog vijeća

Sukladno članku 39. Stavak 5. Zakona o financiranju političkih aktivnosti i izborne promidžbe („Narodne novine“, broj 24/11, 61/11, 27/13, 48/13-proč.tekst, 2/14-OUSRH), nezavisni vijećnik Rajko Čupić objavljuje svoj godišnji financijski izvještaj za 2013. godinu:

DOKUMENTI ZA PREUZIMANJE:
Br. Tip Opis datoteke Veličina Preuzimanje
1. Rajko Čupić - izvještaj o prihodima i rashodima 1.99 MB

Hrvatska Turistička Zajednica - Dodjela bespovratnih sredstava u turizmu u 2014. godini

Objavljeno u Obavijesti

Hrvatska turistička zajednica će i u 2014. godini dodjeljivati bespovratna sredstva putem programa potpora s ciljem unapređenja proizvoda, stvaranje prepoznatljivog imidža hrvatskog turizma i zemlje u cjelini, te obogaćivanja ponude u pred i posezoni.

Projekti, inicijative i događanja kojima će se odobriti potpora odabrati će se sukladno razrađenim kriterijima, dok će odluku o izboru i visini potpora donijeti Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice na prijedlog sukladnog Povjerenstva.

Programi u 2014. godini:

  • Potpore događanjima,
  • Potpore turističkim zajednicama na turistički nerazvijenim područjima,
  • Potpore projektima turističkih inicijativa i proizvoda na turistički nerazvijenim područjima,
  • Potpore turističkim zajednicama na turistički nerazvijenim područjima za turističke projekte za koje koriste sredstva ili će aplicirati za korištenje sredstava iz fondova Europske unije.

Info: potpore@htz.hr

Otvoreni javni pozivi

Objavljeni natječaji za dodjelu sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. - 2018.

Objavljeno u Natječaji

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je javne natječaje vezane za Nacionalni program pomoći sektoru vina 2014. -2018.:

Javni natječaj za podnošenje prijava za dodjeli sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. -2018. za mjeru Restrukturiranje i konverzija vinograda u 2014. godini (Narodne novine br. 20/14) i

Javni natječaj za podnošenje prijava za dodjeli sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. -2018. za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja u 2014. godini (Narodne novine br. 20/14).

Podsjećamo, Nacionalni program pomoći sektoru vina u razdoblju od 2014. do 2018. godine, predviđa tri mjere korištenja tzv. "vinske omotnice" koje će služiti vinarima i vinogradarima za financiranje svojih djelatnosti. Vinska omotnica iznosi 11,8 milijuna eura godišnje, a vinari i vinogradari će ju moći koristiti kroz ove mjere:

  • Restrukturiranje i konverzija vinograda podrazumijeva ulaganja u obnovu postojećih površina zasađenih vinogradima
  • Investicije u vinarije i marketing vina odnosi se na investiranje i marketing vina te unapređenje postojećih imanja, podruma i  opreme
  • Promidžba na tržištima trećih zemalja namijenjena je financiranju promidžbe na trećim tržištima i na taj način omogućuje razvoj izvoza vina izvan zemalja članica.

Svi potencijalni korisnici navedenih mjera moraju biti upisani u Vinogradarski registar te ispunjavati ostale uvjete propisane pravilnicima o njihovoj provedbi koji su objavljeni u Narodnim novinama 127/13, a koje možete preuzeti s linka: - http://www.apprrr.hr/pravna-osnova-149.aspx  

Ubrzo će biti raspisan i natječaj za treću mjeru iz Nacionalnog programa, Investicije u vinarije i marketing vina. Za sva pitanja molimo obratite se na: info@apprrr.hr

Odluke i rješenja Gradonačelnika

Objavljeno u Objave gradonačelnika

DOKUMENTI ZA PREUZIMANJE:
Br. Tip Opis datoteke Veličina Preuzimanje
1. Odluka o sustavu pozivanja tima civilne zaštite opće namjene Grada Drniša 197 KB
2. Odluka o određivanju operativnih snaga zaštite i spašavanja i pravnih osoba od interesa za zaštitu i spašavanja na području Grada Drniša 193 KB
3. Plan pozivanja i aktiviranja Stožera zaštite i spašavanja na području Grada Drniša 189 KB
4. Rješenje o imenovanju Odbora za prihvat pomoći na području Grada Drniša 189 KB
5. Rješenje o imenovanju operativnih snaga za sahranjivanje u naseljima na području Grada Drniša 181 KB

Ministarstvo poduzetništva i obrta - PODUZETNIČKI IMPULS 2014.

Objavljeno u Obavijesti

Poštovani poduzetnici i ostali potencijalni prijavitelji,

U subotu 15.02.2014. objavljeni su javni pozivi za Poduzetnički impuls 2014. Prijave mogu podnijeti mala i srednja poduzeća, obrti, zadruge i klasteri od jednog do 250 zaposlenih, koji su  registrirani najmanje 3 mjeseca do trenutka podnošenja prijave.

Prihvatljivi troškovi su:

  1. Troškovi vezani uz nabavu strojeva, postrojenja i opreme, mjernih i kontrolnih uređaja i instrumenata te računalne opreme namijenjene isključivo za obavljanje poslovne djelatnosti
  2. Troškovi vezani uz nabavu računalnih programa i sustava namijenjenih za unaprjeđenje poslovanja i modernizaciju poslovnih procesa
  3. Troškovi vezani uz opremanje interijera poslovnog prostora (nabava inventara)
  4. Troškovi vezani uz prilagodbu poslovnog prostora za osobe s invaliditetom
  5. Troškovi vezani uz pripremu, uvođenje i certificiranje sustava upravljanja kvalitetom i normi te troškove stjecanja prava uporabe znaka Hrvatska kvaliteta, Izvorno hrvatsko i Hrvatski otočni proizvod i sličnih priznatih znakova kvalitete
  6. Troškovi vezani uz stručno osposobljavanje, strukovnu izobrazbu, stjecanje novih znanja (know-how) i poduzetničko obrazovanje
  7. Troškovi vezani uz individualne nastupe na domaćim i inozemnim sajmovima, korištenje vanjskih usluga pri istraživanju tržišta, kreiranju brenda, dizajniranju proizvoda, izradi mrežne stranice i izradi promidžbenog materijala

Maksimalna potpora iznosi 1.400.000 kuna. Prijave se zaprimaju od 31.03.2014. do iskorištenja sredstava.

Međutim, dosadašnja iskustva pokazuju da svi oni koji svoje projekte predaju nakon 15.04.2014, imaju osjetno umanjene šanse za dobivanje bespovratne potpore. Stoga krenite u izradu projekata što prije.

Sve potrebne informacije o Poduzetničkom impulsu 2014. možete pronaći na stranicama Ministarstva poduzetništva i obrta OVDJE.